Pages

Monday, February 05, 2007

Zombie

Arif : "Arif tengok cerita best semalam Ma.."

Me : "Cerita apa?"

Arif : "Tak ingatla tajuk dia.."

Me : "Camne cerita dia?"

Arif : "Ada sorang lelaki tu, dulu dia buta, pas tu dia buat operation, dia boleh tengok semula"

Me : "Heh?" (dah tau dah..hi..hi..)

Arif : "Pas tu kan, dia carik bini dia tapi tak jumpa"

Me : "Pas tu?"

Arif : "Arif tak tau nape, last2 sekali dia amik garfu, dia cucuk mata dia sampai darah2, pas tu dia buta semula"

Me : "ish..ish..ish..syiannya..Tapi takpe lah, kan ada sorang pompuan lagi yang suka kat dia tu, bolehlah jaga dia kan?"

Arif : "haa, Zombie tu kan Ma?"

Me : (huh, zombie?) "LOL"

* peliklah kenapa dia tak pernah tengok cerita tu sebelum ni?

3 comments:

cikdinz said...

tulah!!! setiap kali citer p. ramlee, gi tukar channel lain. tu yg anak tak tau citer...

rotidua said...

pokok nanas ke tuh?

goboklama said...

roti2,taktau la nama dia.Pokok nanas mini kut? Org.buat tanaman hiasan jek selalunya..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails