Pages

Wednesday, May 30, 2007

Cuti!

Esok balik Kelate,yeayy!!!!


For the time being, do enjoy goggling at these lengchais & lengloois doing pottery yah!


10 comments:

Sastri said...

Waaa.... coti ek... seronok betul... Sas and colleagues yang single tenagh dibekukan coti minggu nih... Happy Holiday to u and have fun balik kampung ya... :D

moshimoshi said...

aiseh! if you were going to take long leave, please provide more photos for our entertainment in your absence hahaha!

gina marna said...

selamat bercuti...kalo balik jln pantai leh la singgah kat tmpt G..

cikdinz said...

balik kampong yeik. selamat lah yeik...
p/s:kat mana buat pasu nih ?

ADIEJIN said...

jangae lupo beli kat ambo Kerupok tuh...

MULAN said...

selamat la bercuti.. sini cuti sekolah 2 minggu lagi. 2 bulan cuti tu, jadi tongkang la rumah ni..

p/s: sini mangosteen memang dipanggil mangkuk (mangkop) dalam bahasa vietnam tau..

Kak Lady said...

Seronoknya cuti....

goboklama said...

sas,alaaa syiannya.. Tapi sas dah puas ke sana sini sebelum ni kan? pegi obersee lagik, anyway thnx ;)

moshimoshi,ok,lain kali kita pos gambar2 yg.lagi cun

G,kita dah lama tak lalu ganu,slalu lalu gua musang,highway timur barat @ cameron. Nnti kalu kita gi jenjalan,kita singgah tempat awok ye!

cikdinz,dah tak bz ker? amoi2 tu buat pasu kat tempat kita kerja lah,previous entry kan dah bagitau :)

djin,kito doh beli tapi nok bagi cae mano? atau kito hatar cagho ghaib bley?

mulan,umah qist takyah tunggu cuti pun dah macam tongkang pecah,hi..hii.

mangkop mangosteen? prkataan baru nih, thnx ;)

kak lady,alaaaa naper syedih je bunyiknye tu? senyum sket!

Lollies said...

oh dah ada balik rupanya qisst kita ni. woo hoo to bercuti

Anonymous said...

viagra australia too much viagra pfizer viagra viagra rrp australia cheap viagra canada buy viagra cheap ship free viagra sample viagra commercial canyon filmed viagra attorneys lowest price viagra viagra from canada buy viagra in england viagra women viagra rrp australia cost

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails