Pages

Tuesday, May 29, 2007

Emmmmm...syedapnya!!...

17 comments:

Intan said...

In chocolate heaven?

aku.. said...

ni budak yg nk dpt adik tu ke??

goboklama said...

intan,definitely for sure :)

oyaya,eleh,nak jeleskan aku la tu!

moshimoshi said...

very nice photo. especially with the closed eyes. macam really-really enjoying the chocolate.

eh qisst, tak mo join kitaorang punya meet up ke? 9th jul midV.

kc said...

nirvana...

rotidua said...

alamak asyik nyer makan.

goboklama said...

moshimoshi,comel kan? gathering? bestnyer!! nanti kita tengok jadual eh!

kc,jelas sekali!

rotidua,eh you're back! mana pegi lama tak nampak?

kakLuna said...

tu yg kat idong tu kalau x cuci bersih,nnt cium smua bnda bau coklat..hehe

goboklama said...

kakluna,takpeler,bole makan idong dia skali,wakakakaka!!!...

MINAH CELOTEH said...

betul punya menghayati sampai pejam2 mata

Mr penyubiru said...

buleh jadi model iklan coklat nih!

ADIEJIN said...

adeiii..susah nak cuci mulut tuh. pakai sabun apa ?

13may said...

tu dia aihhhhh.....hahahahahha:D

Roti Kacang Merah said...

his face is like saying, "ooooh this chocolate is definitely better than s*x!" hehehe. mahsyuk gila muka dia!

Kaklong said...

salam,

la hai, menikmati sungguh hingga menutup mata..

sedap ya kek coklat tu? atau coklat?

goboklama said...

minah,tentu gitu!

mr.penyu,such adorable little man kan?

adiejin,pakai sabun Cap Kapak Jin namanya, gerenti ilang,plingg!!!

13may,tak teringin ke? ;)

rotisedap,amboi-amboi ke situ pulak dia? :p

kaklong,sumer salah teka,dia bukan makan coklat atau kek coklat tapi makan biskut coklat,hi..hi..

sYaNa said...

aduh... syoknyaaaaaaaaaaa :o) kalau mintak skit mesti tak bagi hehehe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails