Pages

Tuesday, June 26, 2007

Apa-apa saja...













Laaaaa, ingat kan kat umah sape tadi?



A house is made of walls and beams
A home is built with love and dreams

20 comments:

butaseni said...

comel budak ni,anak ke?

goboklama said...

butaseni,ya,itu anakku Arif Fitri namanya,10 tahun umurnya,comel & tembam gitu,lemak berkrim disukai ramai,heheh...

Kak Lady said...

hehehe ...comel aje arif tu...ingatkan umah saper le dia menyinggah...rupa2nya berangan aje di tepi tingkap..

goboklama said...

kaklady,umah tu comel juga tapi puas gak nak suruh dia posing,dah besar nih,ada lak perasaan malu tu :)

Roti Kacang Merah said...

*bila tengok the 3rd pix* Hahahahahahahahaaaa!!!!

Laaa, kecik je rumahnya! Hahahahahaha!

Pandai posing lagi tu si Arif tuuuu.

goboklama said...

rotisedap,tucin2 u lagi pandai posing. Tengok labi (or is it labu?) tu tersandar,geyam sungguh tengok!

Mak Su said...

main pondok pondok ker?

MINAH CELOTEH said...

Nice ending! Love it!

goboklama said...

maksu,main ba-ba-cak tuh..;)

minah celoteh,tengkiu (credit to unknown source):)

Sunan_Jati said...

whahaha... sunyi jer ...
cbukka?

kakLuna said...

macam iklan;

'Adabi..melazatkan...Adabi..menyelerakan...mengandungi berbagai2 rempah..melazatkan kari dan kuah

oh yeah..

goboklama said...

sunanjati,cboooooookkkkk saaaangat tapi ada masa nak menyibuk2 blogging lagi,wakakakaka...

kakluna,apa yg.lazat tu? kakluna lapar ye? jom pi makan,qisst laporrr giler nih,heheh...

MULAN said...

mak aaiii... arif..!!! geramnya..!! tak terbalik ke rumah kecik tu..?

gina marna said...

haii...rsnye achah pun leh jd chubby mcm arif gakk..hehe lemak berkrim tuu

goboklama said...

mulan,maunya tak terbalik,mamanya pun nyibuk berposing sama,kasi GEGARRRR!!!!

GM,itulah masalahnya,nak kata suka makn mkanan ringan/segera,tidak pula. Fevretnya makn nasi,itu yg.chubby tuh,sekarg kena dera dgn mamanya,after 9pm,no makan!! :( (muka arif x dpt mkn,heheh..)

Sastri said...

keskeskes... memang pandai berposing si chubby yg comel nih... takpelaaa... chubby pun chubby laaa... leh kawan dgn sas nih... :p

goboklama said...

sas,eh,dah balik dr.osolia ke? sas chubby? I don tink so ;p

Kak Elle said...

haha...tipah tertipu dgn photo shoot ni...cute lah arif ni.

moshimoshi said...

nice quote. love it.

gobok-lama bole muat ke rumah tu? hehehe. jangan mare. nanti karang tercabut engsel lama tu.

goboklama said...

kakelle pun trtipu gak? heheheh,sorry ;)

moshimoshi,like I said,kasi GEGARRRR!!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails