Pages

Tuesday, October 09, 2007

Raya...



Alhamdulillah syukur kepada Allah s.w.t yang telah mengizinkan kita melalui Ramadhan ini dengan jayanya. Hanya beberapa hari saja berbaki Ramadhan ini sebelum Syawal menjelma.

I assume everybody is busy this week doing the preparation for Hari Raya & 'Balik Kampung' travelling. Blogland is quite motionless these days...

As for Syawal preparation, just 'ala kadar' , nothing fancy for us and the house, as long as we can spend the times with our family on both sides - Batu Pahat & Kelantan, nothing else matters..

Tomorrow, after watching the 1st Malaysian Cosmonaut rocket into space, we'll be heading to Batu Pahat to celebrate Hari Raya before travelling to Kelantan on the 2nd of Syawal.

Akhir sekali, saya di sini memohon maaf kepada rakan bloggers dan pembaca akan segala kesilapan tutur bicara penulisan yang mana mungkin menyinggung hati dan perasaan. Saya hanya manusia biasa, maafkan lah ye!



SELAMAT MENYAMBUT HARI RAYA AIDILFITRI 2007




"Thankfulness leads to contentment, and contentment is another word for happiness."


26 comments:

kc said...

yehaa! che org yg pertama antaq komen no. selamat hari raya aidil fitri & maaf zahir batin laa. 0 0 lah kita pasni...ekekeke

awat pasang lagu gamelan ni? org pasang ler lagu rayer..isk isk gobok gobok..

goboklama said...

amboi,pantasnya!!! ok, 0-0 ye!

Lagu gamelan? I pun x dpt dengar lagik tau! Nnti kita suruh penggodam tu tukar lagu raya. ;)

mosh said...

eh! dapat comment alerts dulu baru dapat blog alert...

ok, selamat hari raya qisst. maaf zahir batin la kita ye kalau ada terkomen ada sikit lebey tu hehehe.

yeay dah ada shoutbox...

13may said...

Selamat Hari Raya
Maaf Zahir Batin

Ucapan:
Kalau ada sumur kat ladang
Boleh la pi mandi
Kalau ada kuih dlm balang
Jgn malu segan pos mai kat sini

:)

goboklama said...

mosh,mende alert2 tu, qisst x alert lah? heheheh...

sama juga kita 0-0 ye?

yeayyy juga utk shoutbox ku! :)

13may,amboiii,berpantun lak dia. Nah,terimalah jawapannya:-

Kalau ada sumur kat ladang
Boleh la pi mandi
kalau ada pon kuih dlm balang
jgn lah malu,mai la sini :p

Mak Su said...

selamat bergumbira

mamarawks said...

selamat hari raya.. have a safe journey... ngantuk gi minum kopi.. heheheh...

Lollies said...

google alert memang ada lambat sikitlah mosh.

selamat hari raya. selamat berjalan semua.

sYaNa said...

Aslmkm :o)

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI
MAAF ZAHIR & BATIN

Have a safe journey to Johor & Kelantan. Syana pun beraya disana, KB/Pasir Mas. Seronok beraya di kampung, it's the journey that i dread ...

Take care :o)

Kak Elle said...

Qisst selamat hari raya idil fitri dan tak lupa juga maaf zahir batin.

Mohd Shah said...

Selamat Hari Raya & Maaf Zahir Batin...

Semoga segala-galanya selamat...

faridmw said...

salam zirah blog..
selamat hari raya aidil fitri...
bermaaf lah sesama insan di hari yang mulia ini..
senyum selalu...

HazuraHamzah said...

salam kenai dkt2 raya...

slamat ari raya!!!

goboklama said...

timakacih maksu, selamat bergumbira juga ye maksu! :)

mamarawks,ya,kita dah siap2 bawa flask utk tapau free nescaffe kat Petronas, yeayy!!!

lollies,tx & nnti jgn lupa citer suasana raya di sana ye! :)

syana,journey yg meletihkn kalau x kena cara & masa. Jom lalu camaeron highland,x banyak keter sangat berbanding lalu karak-gua musang ;)

Selamat Hari Raya juga utk Syana & keluarga

kak elle,semoga kak elle bergembira di hari raya ini :)

mohd shah,adakah anda encik inilah saya? heheh...selamat hari raya!!

faridmw & hazurahamzah, salam prkenalan juga & selamat hari raya :)

,salam prkenalan

cikdinz said...

dah nak balik kampung.
semoga selamat sampai.

salam aidilfitri.
maaf zahir batin....

goboklama said...

cikdinz,sesamer lah kita.. :)

Shumierain said...

Salam lebaran,
Slmt ari raya aidilfitri..Maap zahir n batin..semoga b'gembira b'raya...duit raya dah prepare x..

BTW,
Kenji n Didi 2 tinggal gan sape ms akak blk kg..

sya said...

SALAM AIDILFITRI dr kak sya

Sastri said...

Selamat Hari Raya Qiss... Maaf zahir dan batin ya... May u have a blessed and wonderful Raya... hati-hati tika memandu ya...

goboklama said...

shumierain,duit raya? Adalah sket,heheh.. BTW,kenji & didi minta tlg neighbour jagakan. Tx shumie & selamat hari raya to u too!! :)

kaksya,salam lebaran juga utk kaksya & keluarga..

sas,timakasih & hepi2 selalu di hari raya ye!

.:HalogAmora:. said...

selamat hari raYAAAAAAAAAAAAAAA!!!!

P/S: awat nenas tu nampak pelik?

goboklama said...

halogamora,itu nenas mini,tanam dlm pasu jek,tapi ada org kata bole wat ubat tau!

Raya,raya,raya!!!

faridmw said...

salam..
selamat hari raya maaf zahir batin...
bersama lah kita bermaafan dihari yang mulia ini...

~wan hidayat~ said...

Salam syawal dan salam ziarah blog cikgu....lompat2 dari maksu blog...nak cari ilmu...

butaseni said...

slamat hari raya.moga berbahagia

blackpurple @ jowopinter said...

Salam lebaran. Salam kemaafan, zahir & batin ya. :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails