Pages

Monday, March 17, 2008

Walimatul urus..

Sekitar majlis pertunangan Oya & majlis perkahwinan Ida & Azman pada 7 & 8 Mac 2008.


Hantaran daripada Oya untuk Mustaffa


Adinda bongsuku, Oya bakal melangsungkan perkahwinan Mei ini..


Majlis berzanji


Majlis cukur jambul Darwisy


Menanti rombongan pengantin lelaki (sila lihat awan mendung itu)


The Orange couple, Ida & Azman


Tak lepaskan peluang bergambar setiap kali bertemu, tapi...tak rela pula kupaparkan gambar2 di tahun2 sebelumnya,huhu...



Amboi, ternganga nampak??



Arif ambil tender basuh cawan



Mamaaaa....bila nak dapat adik nih??....

13 comments:

Kak Elle said...

sibuk dgn majlis perkawinan ye qisst?

ee seram nya Arif tido memeluk adik kecik tu...hehe

butaseni said...

uih,meriah.sampai tertido Ariff hehhe

cikdinz said...

bila nak dapat adek ?
heheheee...

Mak Su said...

tahniah kat pengantin baru dan kat baby comel.

Sastri said...

tahniah kepada pasangan yang bertunang dan kedua mempelai yang mendirikan rumahtangga...

camana Ariff peluk adik, camtu laa kite peluk pooh... keskeskes...

nak jumpa untuk dicubit ke? sakit laaa... :p

MULAN said...

ya la qist.. bila arif nak dapat adik? ceh ceh.. jom kita ozom.. ni semua rezeki kan.. usaha, doa & tawakal la kita. he he..

wuuiii syok nya pi thailand. kelakau gila mamat tu pakai bag hello kitty..

goboklama said...

kak elle,seram takut budak tu takleh brnafas ke? Jgn.takut, Arif tu pro, heheh...

butaseni,meriah? bolela dikatakan gitu. :)

cikdinz,bila? esok,esok,heheh... ;)

maksu,timakacih mereka cakap.

sas,amboi2...Jgn bayang peluk orang dahle okay!!

Awaktu bila lagi nak naik pelamin? Bolela akak dtg sambil cubit2 pipi pengantin,kehkehkeh!!! Sakiit?? Nak cubit jugak,ahakss!!! :)

Mulan,insyaAllah jika diizinkan Tuhan,amiiinnn... Siapa yg taknak anak kan?

Mmg.le mamat tu comel,tapi kesian kat dorang,mcm mmbahyakn diri jek brgantung kat blakg lori gitu.. :(

pB said...

salam ...


sib baik tak pe'yek adik tu ...

tidur tak sedor apa tu , letih benor badannyer

ladys said...

Salam qist...lamanya tak dtg sini...

Hehehe...comelnya arif peluk adik tu...hehehe...memang betul2 nak adik tu...

goboklama said...

pb,saje berlakon tuh,bukannya penat sangat,heheh...

kaklady,timakacih la krn masih sudi menjenguk kita lagi. ;)

muadzlife said...

salam kenal...
tahniah pada yg bertunang tu..:)

13may said...

hehhe....
syukur syukur :)

goboklama said...

muadzlife and 13may,timakacih,timakacih...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails