Pages

Sunday, May 11, 2008

Macam-macam...

Will be very beezee this month. Oya's wedding this coming sunday, student's trip to UiTM on 28th and fly to Sabah on 30th. Hubby's being invited to become a judge for Tri-Lingual Elocution Contest at Tawau, all expenses paid and he got no choice but to bring us too or else we mogok! hihihihiiii...



So, wait for us Semporna!! wooohoooo!!!...




Happy Mother's Day to all greatest mothers on earth and Happy Teacher's Day to all dedicated teachers around the world. Love you all!!!

8 comments:

mamarawks said...

woohooo!! beshnyer semporna... free lagik!!

Kita pon bulan bizi this month!

Mak Su said...

selamat berbizi dan selamat jenjalan

.:HalogAmora:. said...

sempooorrnaaa? a purfect place for bermalas malasan

MULAN said...

waahhh jeles ni, jels ni.. pi semporna.. syok nyaa.. have fun ya qist.. amik gambar byk2..

ILA said...

SLAMAT HARI GURU BUAT KAK QIS!!!

UWAHHH!!DAH LAMA TAK K SINI LERRR:(

Kak Lady said...

SELAMAT HARI IBU YANG DAH BELATED & SELAMAT HARI GURU...Semoga akan terus mendidik anak bangsa menjadi insan berguna...

Semporna?? Huhuhuh...kita tak sampai pun lagikkk...

butaseni said...

oooo sungguh sempurna pulau samporna tu.

trima kasih,saya guru jugak hehehe

ps:entry lepas tu,shukri lecturer saya dulu masa kat itm.

goboklama said...

mamarawks,hubby saje yg.free,kami br2 kena bayarle..huhuu....

maksu,dahpun habih 1 kerja,kena siapkn lagi 2 lak,:p

halogamora,brmalas-malasan? Nnti xnak balik lak,susah wooooo....

mulan,insyaAllah Qisst akn ambil gmbar ;)

Ila,kita pun lamaaaa x ke sana,kira seri lah ye? :)

Kaklady,timakacih,sama juga utk kaklady :)

butaseni,oooooo...kita ni sama acuan lah ye? (x studnt UiTM,that is). En.Shuk pun prnah mngajar sy :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails