Pages

Tuesday, May 20, 2008

Puan Nora

Alhamdulillah,berakhir sudah majlis perkahwinan adik bongsu kami yang dinanti-nanti. Semoga berkekalan bahagia sehingga ke akhir hayat,amiiinnn......


Let the photos do the talking ;)


Si kecik pun kena tolong juga,hehehh...


Pelamin hasil kerja tanganku dengan bantuan hubby, cantik tak? ;)


Bilik pengantin yang dihias olehku, sweet kan? Maklumlah,musim panas,saja pilih warna-warna lembut supaya sejuk mata orang yang memandang.


Hantaran daripada Oya


Bunga kapur gambir yang comel


Hantaran daripada pihak lelaki


Berdebar ke?


Ucu selepas dinikahkan


Wajah ceria ibuku


Anak-anak saudara menyanyikan lagu Selamat Pengantin Baru untuk Ucu & Pakcu.


The best shot I can get during bersanding, tooooo crowded lah!


Arif yang kelaparan


Ramai-ramai bergambar di bawah pintu gerbang yang dibuat khas oleh abangku Anuar.


Y.B Arif Fitri dan Wan Aini Syafini (Y.B untuk yang bulat/berisi/buntal mengikut kata Wani,heheh...)


Aiiikkk,malu ke?

Selamat Pengantin Baru Nora & Mustaffa!!

21 comments:

Kak Lady said...

Semoga akan berkekalan bahagia hingga ke akhir hayat...

Wah warna tema hijau ke...sweet...

mamarawks said...

wahhh meriah.. siap bunting lagi.. mesti org tak sesat kan hehehe..

YB Arif malu2.. mana bole malu2 YB.. hihihi.. comel!!

goboklama said...

kaklady,pengantin nak warna hijau,kenalah turutkan,heheh... Dulu2 masa zaman qisst kawin,xde plak tema2 nih :p

mamarawks,tambah lagi satu Y.B(buntal),wahahahah!!!..

Mak Su said...

cantik, very sweet

Roti Kacang Merah said...

shy shy terus angkat kerusi tutup muka???

mujur tak da sofa. kot di angkat sofa pulak tutup muka, hehe

canteeeeeek sangat gubahan pelamin dgn bilik!!!!

kc said...

kalo hang dah bohsan jadik lecturer nanti bleh la tukar profesion jadik mak andam. pasni kene belajar mekap orang plak...hehe

selamat pengantin baru buat yr sis. semoga kekal berpanjangan sehinggan akhir hayat

WanHidayat said...

Salam....nak kawen gak...nak kawen gak...tapi duit tarak, mcm mana nak kawen ek....ade tak kawen free...blurppppp???

goboklama said...

maksu,sweet? who? me? hahah!!..

rotisedap, malu kena sakat tuh. Cantik ye, timakacih! :)

Kc,bab2 mengandam qisst x minat,gubah2 minat le ;)

dayat,akak ada calon2,nak? kehkehkeh,tapi kena keluar belanja jugak dik oi di zaman2 materialistik nih :p

Kak Elle said...

Semoga akan berkekalan bahagia hingga ke akhir hayat...

wah macam ni bolih buat biz perhiasan bilik pengantin ye qisst?

---> kelat said...

salam pengantin baru...

goboklama said...

kak elle,terima kasih bagi pihak mrk.

bisnes? ada terfikir tapi belum masa lagi kak ;)

kelat,salam prkenalan & timakasih.

AzizulHafiz said...

selamat pengantin baru dan moga berbahagia... ;)


-salam singgah-

Mak Su said...

pasangan pengantin and of course pelamin dan hiasan bilik pengantin buatan tangan mu

MULAN said...

selamat pengantin baru..!!

boleh bukak kedai mak andam ni.. siap ada banner lagi tu.. syabas kakak pengantin..!!

goboklama said...

azizulhafiz,salam kenal & timkacih :)

maksu,ala maksu ni,tak bagi can langsung :p

mulan,timakacih la atas pujian2 tu ;)

Sastri said...

salam... :D

tahniah buat kedua mempelai... semoga bahagia dan berkekalan sehingga ke akhir hayat...

suka la tengok kak Qisst hias bilik pengantin tu... simple but nice... i reallyyyy loooiikeeeeee... :p

goboklama said...

sas,glad u r back in blogland. Tapi,kak qisst x dpt masuk blog sas naper yer? :(

suka ye? nanti kak qisst tolong hias bilik pengantin sas,free of charge okay!! ;)

13may said...

hahha hahha hahha...

lawak tengok gambar last sekali tuh :D

btw, Selamat Pengantin Baru Nora & Mustaffa!!

butaseni said...

:D
tahniah,memang nampak sweet sangat kedua mempelai tu :D

butaseni said...

awak anak murid en shook?fashion ek?

goboklama said...

13may,nora & mustapa say thanks :)

butaseni,comel la katakan ;)

En.Ahmad Shukri Mohamed ajar sy masa foundation. Another shukri maybe?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails