Pages

Wednesday, August 27, 2008

Merdeka


16 comments:

WanHidayat said...

Salam....what yeeyyyy???

Merdeka...are we really MERDEKA???

Hehehehehe....alhamdulillah.....

luna said...

yeayyyyyyyyyyyy kak qist!!!!


happyyyyy sangat2 ni

baru semangat nak sambut merdeka!!!!

13may said...

:)

goboklama said...

dayat,not fully, but merdeka in many aspects,that is,hehe...

luna,naper hepi sesangat nih? :)

13may,naper senyum je? speechless?

Kepada semua, terpulanglah kepada anda semua untuk menterjemahkan apa maksud entri 'Yeayy!!' ini. Mungkin ianya berkaitan dgn kemerdekaan atau berkaitan dengan kebebasan, atau juga hepi sebab nk sambut besday (hint,hint), ahakss... Sape yg tau? Goboklama saja yg tau :)

Abang Long said...

Walau 'sebatang', akan aku kibarkan jua - Jalur Gemilang. Eh, ini kawasan rumah ke ?

goboklama said...

abanglong,kenal ke kawasan umah ni?

sya said...

Ini yeahh sebab cuti ke sebab semangat patriotik ni

mosh said...

yeay jugak!! ehehe

Anonymous said...

selamat hari merdeka..yeahhh! merdeka di mesia takkan sama tanpa merdeka mega sales...hehe

KC

.:HalogAmora:. said...

this yr rasa cam xde semangat la

Sastri said...

she loves you, yeay yeay yeay...

tingat lak lagu beatles ni... keskeskes...

blackpurple @ jowopinter said...

Selamat berpuasa. :)

Mak Su said...

yeaaa juga!!!

fish spa? eeiiii, takutlah, takut ikan geget

MULAN said...

salam merdeka & salam ramadhan..

cikdinz said...

selamat harijadi m'sia...

Puteri Ezza said...

Assalamu'alaikum.

Dah lama tak datang bertandang ke Gobok Lama. Apa khabar? Puasa tak?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails