Pages

Thursday, October 16, 2008

Raya 08

5 hari sebelum raya, kami dah bergerak ke Kelate, sempatle berpuasa di sana. Tak boleh berjalan langsung kat sana, jalan raya penuh dengan kereta.

Malam raya, lepas berbuka saja langit dah terang-benderang & hingar-bingar dengan dentuman mercun & bunga api sampai subuh. Tengok tu, kami pun join sekaki,heheh..




Eh,eh, pesen gapo pulok budok-budok nih?

Raya ke-2 dah bergerak balik ke Batu Pahat. Sempat singgah umah dulu.

Si comel Darwisy


Tokey bunga api


Belek apa tu kak?


Open house di rumah kakak. Ada BBQ Percik sedapp!!


Lenanya dia....


Aktiviti wajib menziarah rumah saudara-mara, tengok tu rombongan kami, berduyun!!


Beratur nak dapat duit raya, yang bestnya, orang tua pun dapat wooo!!

Raya ke-5 dah balik rumah. Sempatle merasa jem di Senawang-Seremban,heh!

Cepatnya masa berlalu, dah raya ke-16 pun hari ni...

8 comments:

Kak Elle said...

meriah ye raya di kpg:)

mosh said...

wah, orang tua pun dapat duit raya jugak? best tu. nak pergi beraya situ lah.

cantik gambar bebudak posing kat rumah tu. has that classical aura thingy.

goboklama said...

kak elle,mmg meriah :)

mosh,jom raya kat umah auntie I next year :p

saje la bebudak tu, org suruh posing elok2 mrk buat mcm tu, tapi comel gak kan? Cuba suruh org tua posing gitu, harus pengsan org tengok :)

Mak Su said...

pandainyer bebudak kat dinding rumah tu bergaya.... tak de ler kaku gitu, ada gaya jadik artis.

sya said...

wah tema pink merah ke?

MULAN said...

memang la nama raya.. my sis pun balik kelatae dok geleng kepala je, sebab dah tau akan menyerah diri dalam trafik raya kat sana, tapi meriah kan..

goboklama said...

maksu wat gapo nyurok belake kegheto tuh? heheh.. :p

kaksya, itu tema abg saya. Sy tema kulit ghimau, grrrrrr!!!!

mulan, mmg meriah! ;)

cikdinz said...

perrgghh..meriah nya...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails