Pages

Monday, January 12, 2009

Gempar!!

What if people especially youngsters start calling you makcik or auntie? Will you feel depressed? You start counting your wrinkles? Start pinching your spare-tyre? Will you rummaged through your wardrobe looking for a tell tale of a makcik? I did none of the above. Instead, I rewarded myself with this:

Yumyum!! J.Ko donut.

Wat do you say? Calories? Transfat? Too much sugar per each doughnut? Bla,bla,bla… I ate ‘em all. I’ll start counting my wrinkles later, nyeh,nyeh,nyeh…

Nevertheless, my verdict:> B. Apple still the best, D.Donut needs to do something to survive, and fast!!

Yesterday, I donated my blood for the 5th time during NEC convocation carnival. It started on 2003 but last year I skip the deed because of the dengue. Alamak, dah lama tak bagi darah, ada fenin & sakit-sakit pulak badan makcik nih, adeiihhh…

Yang paling tergempar nak diceritakan di sini:

Kesian kan?

Ish,ish,ish….apa nak jadi lah dengan pergaduhan dua pihak yang tak menguntungkan sesiapa malah merugikan kaum sendiri nih.. Ada yang cakap ianya konspirasi pihak tertentu yang nak menjatuhkan kolej, ada yang cakap budak tu mereng.. But, it was a cowardice act, ibarat ‘lempar batu sembunyi tangan’. Sekurang-kurangnya Al-Zaidi tak lari masa baling kasut kat Booossh,hahahah!!!

"Fear has its use but cowardice has none " ~ Mahatma Gandhi

12 comments:

maklang said...

baik J co ke B A ke..semenya sedapkan...

goboklama said...

maklang,mmg sedap,sedap nk menambahkn inci spare-tyre :P

Mak Su said...

saya ni spesis tak comey, dari umur 20an (penghujung) orang kat kedai-kedai tu, gadis-gadis genit tu dah panggil saya makcik, so, saya nak makan sikit donut tu..nak kasik manis.

goboklama said...

Maksu,giv me 5!! Nanti NJ belanje makan donut eh? Jahat betul molot2 deme kan?

Tokyo BLUE said...

j KO? sedapnye!! my favvv! noooooo..

cian kan.. penumbuk dia memang power kan.. heheh

Sastri said...

setuju, apple nyer donat lebih sedap kan? cuma j.co ni lebih lembut laa... :D

13may said...

bestnya tumbuk muka org :D

goboklama said...

TokyoBiru,oooooo...ur fav eh? Nasib tk boroi ek? :p

sas,lebih lembut ke? tk perasan lak, sbb akak ngap je,heheh.. :)

13may, eyyy,tk baik tau...org tua lak tu,syian dia. Nk tumbuk org,latih kat punching bag dulu okay! ;)

MULAN said...

yumm yumm.. time nak makan tu lupakan segala nestapa.. makaaannn je kan.. yumm yumm...

goboklama said...

Mulan,betul3!! :p

KC lah who else said...

give me high 5ive!! yeah...thats the way to go la gobok. if people call you makcik, accept it as a compliment as long as they dont call you nenek...unless nenek wook kundur...ahaks!

jacker said...

bilk811
bidder701
brich811
blot611
bloom310

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails