Pages

Saturday, February 07, 2009

Karnival Tahun Baru Cina

di Shi Ye Temple, Kajang.


Haaa..di sinilah tempatnya, apakenamanya kuil tu,trlupa lak nk tanya.


Aktiviti biasalah, jual barang-barang tembikar utk kumpul dana bebudak kolej NEC yg katanya nk ke Beijing/Korea hujung tahun ni atau tahun depan.


Demo teknik tembikar lempar alin (Alin, bukan awak tau!) pun ada.


Ada macam-macam aktiviti termasuklah 3 pertunjukan tarian singa...


yang budak bulat ni sukerrrr saaangat tengok.




Bersambung di lain waktu...

7 comments:

Kak Elle said...

berkenan kat mamat dua2 tu...ganteng deh ....hehe

Mr PenyuBiru said...

adeh! gambor last tu cam gambor aku jer. ko snap gambor curi ek. keh3

Roti Kacang Merah said...

aku baruuuuuuuu nak komen "teknik tembikar lempar alin???", alih-alih terdistracted dengan lelaki kacak terakhir. haha

bunyi macam teknik kungfu aje -- cara nak baling budak gemok...? haha

NJ@goboklama said...

kak elle,haaaa....harapnya Arif bila dh besar sama ganteng dgn abang kacak tu,wakakaka!!!

Mr.Penyu,yo lah tu,perasan gak ko ek? :p

Rotisedap,cuba bayangkan u duduk atas potter's wheel tu, bila 'ON' benda tu berpusing & Alin pun terbang,wakakakaka!!!!!
Tatau la apa kes teknik tu asalnya dinamakn begitu,heheh..

gina marna said...

hai NJ...hehe kekok lak.

terkesima jap tgk pakwe kacak..ahaks. byk ke jual tembikarnyer?? leh ikut p korea :)

NJ@goboklama said...

Gina,bole gak panggil qisst,itu panggilan khas utk kawan2 blogger terawal Goboklama :)

Bole tahan gak jualannya, tapi kalau dh lelong, RMnya pun kira lolong gak lah,huhu..

13may said...

best jugak kan :D

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails