Pages

Thursday, March 19, 2009

Koh Kred Island - Part 2


Locals datang ke sini untuk bersembahyang.


Nice mosaic design for a... stupa kot?


Barge yang saaaaaangaaaaaattttt panjang, itupun separuh aje dapat diambil gambar,tak muat frame lah.


Beli makanan ikan/roti 10 Bht untuk bagi makan pelbagai jenis ikan air tawar yang dibela khas di depan wat. Besar-besar ikan tu, seronok tengok.


Please,please,please, don't pick me please!!!! Katak-katak hidup yang dijual untuk dimasak kut??


Belut


Kedai kopi yang terletak di pertengahan laluan pulau Koh Kred. Bila sampai, adalah dinasihatkan pergi ke bahagian kiri pulau dulu, lepas tu patah balik ke jeti dan pergi pula ke bahagian kanan. Kalau penat, boleh la lepak-lepak di kedai kopi ni (kanan) atau di kedai-kedai makanan & minuman yang ada di sepanjang jalan. (cari yang takde jual makanan le..kalau tak,aromanya.... wahlau wehh!)



Kraf botol plastik terbuang


Kotak-kotak kayu yang comel


Miniature set


Sebagai peminat The Hoppers & Ahli Muzik, NJ pun ada beli satu van ni,heheh..


Kerusi kanak-kanak yang dijual berasingan ataupun dengan meja. Murah je you!!!


Produk seramik le yang paling banyak dijual kat sini.


Termasukla yang ini....


Dan yang ini,hihih...


Tamat bahagian Koh Kred, kita ke Chatuchak esok!!

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails