Pages

Monday, April 20, 2009

6.45

(Aku bukan penulis,harap maklum)

Sayup-sayup ku terdengar halus gemerincing bunyi loceng di luar pintu bilik, ahh..si gemuk itu cuba mengejutku daripada dibuai mimpi yang entah apa-apa agaknya..... Kupejam celik mataku beberapa kali, cuba melihat jarum jam dinding di dalam gelap, setelah beberapa kali mencuba.....

Ya,Allah!!!!! 6.45 pagi????? Alamak,dah lambat!!!!!!! "Yang, bangun yang,dah pukul 7 nih!!!"

Hp ku abih bateri daaaaa... Jam loceng pun tak berbunyi. Lain kali harus setkan beberapa jam loceng supaya tak terlambat lagi macam hari ni. Nasible hari ni tak ada kelas,heh.....

* si gemuk yang dimaksudkan tu adalah kucingku, bukan anakku,harap maklum :)

9 comments:

Mr PenyuBiru said...

seb baik ko mentionkan sape si gemuk tu.kalu tak ku dah pikir sape ntah.hehe

NJ@goboklama said...

Mr.Penyu,ye lah,kalu tak,majuk plak anakku yg ensem tu,hihih.. :p

kayteeze said...

Salam ziarah,

Lain kali suruh kucing tu kejutkan awal sikit...ke dia pun terlewat bangun??

ashley said...

Mandi ala ala filem P ramlee..CELUP air dua jari.cuci mata...dah sudah..
he he he

kakpah said...

haha..histeria jap bila terlambat bangun. Len kali pasang jam loceng banyak-banyak.

FAWA said...

mesti weekend yg sgt letih so monday hampir terlewat bangun....

aNIe said...

Hehehe...akak ni kalau dah terlewat bangun...nanti macam2 mimpi lah yang menjelma...

NJ@goboklama said...

kayteeze,timakasih kerana sudi singgah. Tucin I i tu tidur2 ayam je,tk mcm tuannya,siap dengkur lagi,hikhik.. :p

kakAsh,eeeiiiii,tk sanggup la gitu. Lainle kalau duk kat negara beriklim sojuk,tak mandi sebulan pun takper kan? ;)

Fawa,ye betul!!! Ada lagi 3 bilik nak dikerjakan setelah berbulan tk dikemaskan,heheh... :)

kakAnie, mimpi jumpa abang ehhh?? ;)

小籠包Jason said...

徵信社,尋人,偵探,偵探社,徵才,私家偵探,徵信,徵信社,徵信公司,抓猴,出軌,背叛,婚姻,劈腿,感情,第三者,婚外情,一夜情,小老婆,外遇,商標,市場調查,公平交易法,抓姦,債務,債務協商,應收帳款,詐欺,離婚,監護權,法律諮詢,法律常識,離婚諮詢,找人,追蹤器,GPS,徵信,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信社

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails