Pages

Friday, April 17, 2009

Dataran Putra at night

Pernah ke Dataran Putra/jaya waktu malam? NJ tak sangka pulak malam-malam hari terutamanya malam minggu penuh orang kat situ. Sorryle kamera tak canggih, gambar pun kaburrrrrr.........





Bebudak kecik paling suka la berlari sana-sini






Tengok kereta-kereta tu, berderet wooooo....



Ada yang main basikal,


ada yang main inline skate, main badminton, yang berkelah makan nasik pun ado wa cakap lu..

Cruise Tasik Putrajaya ni tak beroperasi waktu malam


Melepak jap



Larat ke tu?? :p

2 comments:

Mr PenyuBiru said...

kat situ memalam memang ramai orang.kalu malam minggu lagik ramai.salah satu tempat beriadah diwaktu malam yg menarik juga lah.

NJ@goboklama said...

Mr.Penyu tentu selalu pegi kan? ;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails