Pages

Thursday, May 14, 2009

Nando's treat!!

Remember this write-up? NJ bertuah sebab Nando's telah menghargainya dan berbesar hati nak belanja kami makan. Jadi, kami pun dengan berbesar hatinya pergi ke Nando's outlet Subang Parade untuk menerima ganjaran itu, heheh....


Promote jangan tak promote.




Sedapnya akak tu makan kebab




Mild Peri Chicken with Mediterranean Rice & Peri Chips for Arif



Extra Hot Peri Chicken with Mediterranean Rice & Peri Potato Salad for hubby




Hot Peri Chicken with Coleslaw & Grilled Vege for me, yummy!!



This Peri Chips, ooohhhh soo goooooood.........



Arif with tummyfull of Nando's meal.


Thank you very much Nando's!!

10 comments:

KC said...

makan FREE jangan ditolak...ahaks! hensemnyer anak bujang NJ yek...bleh wat menantu! *LOL*

Abang Long said...

Dahulu, nasih berlauk. Kini, Lauk 'bernasi'. Maksudnya, lauk lebih dari nasi.

NJ@goboklama said...

KC,of coz!! NJ apa2 free sumer nak,kuikui.. wat menantu? jom draw black&white cepat!!! ;p

Abg.Long,dan lebihkan sayur drp nasi,hihi... :D

MULAN said...

takleh bawak kawan ke.. len kali ajak kita ek.. lama nya tak pekena nandos..

NJ@goboklama said...

Mulan,jom turun KL,I belanja,serius ni!!! ;D

Mr PenyuBiru said...

wah! dapat makan free. jelesnye..

ashley said...

NJ,
agak agak nyer le yer..Peri CHIPS tu berapa KALORI..

tetiber jer akak rasa macam seram sejukkkkk jer..

he he he...

aNIe said...

NJ...cik abang akak pernah bawa kami sekali aje ke nando...pastu dia takmo pergi lagi...mungkin tak kena dengan selera dia...

Jiji said...

LOVEEEE the potato salads.. Kenny ROgers punya takbleh lawan

NJ@goboklama said...

Mr.Penyu,jom pi Nando's,ko belanja!! yeayyy!!!

Kak Ash,apa dia? Kalori? Kolesterol? tak dengarlah... :p

kak Anie,qisst pun jarang2 jugak ke sana,bukan selalu pun. :D

Jiji,potato salad tu bole wat sendiri lerrr.. :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails