Pages

Thursday, May 21, 2009

Terusi Art/Studio Pena

Lawatan pelajar NEC-AD ke Studio Pena di Kuala Lumpur. Fauzi Tahir/ Terusi Art sangat berbesar hati memberi penerangan kepada para pelajar tentang perjalanan Studio Pena dan latar belakang beliau sendiri di dalam bidang seni. Suasana studio yang sangat mendamaikan, NJ pun berangan nak buat studio macam ni bila dah bersara kelak, boleh lepak-lepak main tanah liat bila bosan, insyaAllah...







Arca oleh Mad Anuar


Arca oleh Helen Betlem















9 comments:

MULAN said...

walaupun dikurniakan tangan keras, saya ni sememangnya menyanjungi hasil kreativiti tangan hamba2Nya.. takpe la, nj buat studio, saya jadi tukang sapu dah le.. sambil cuci mata kat studio tu..

NJ@goboklama said...

mulan, belum cuba belum tau,dah cuba barulah tau. Lagi satu,kalau buat selalu kan tangan jadi mahir,alah..macm u belajar RE tu, mula2 tak tau jugak kan? ;D

Insaflah said...

Kalau 'kerastangan' boleh join ke ?

kakpah said...

kpah memang minat buat kraftangan ni tapi kalau buat arca tu serender la nampaknya..

aNIe said...

Artistik diorang ni ye...kayu2 tu pun boleh jadi nilai seni...

NJ@goboklama said...

Insaflah,takde istilah kerastangan dlm dunia ni,kecuali tangan besi/kayu je. Jom join studio NJ ;D

KakPah, cuba buat arca mini drp doh tepung, bole ajar anak2 murid, for sure they'll have fun! Cubalah ;)

KakAnie, ye, sangat mengujakan bila tengok hasil karya mereka :)

Dad of 4+1 said...

Qist - Kat mana ni? Do you know sape yg boleh ajar painting/drawing techniques (for my daughter)?

NJ@goboklama said...

Dadof5,berdekatan dgn Tupai-tupai restaurant. Painting class? Will check-out for u :D

Sastri said...

wow... suka yang ada gambar Tun tu... salam kak... :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails