Pages

Monday, May 17, 2010

Krisis Identiti...


obviously, not me okay!!!

NJ ada 2 ekor kucing, Latte & Kecik. Umur Latte dah 2 tahun sebelum kami ambil Kecik. Sebab Latte bersikap baik pada Kecik (dulu dia pernah gaduh dgn 'Tiger' sampai kucing tu meninggal), kami letak dalam satu sangkar. Oleh kerana Kecik masih baby masa kami ambil, dia anggap Latte macam mak dia, so dia menyusu Latte. Latte tu jantan, so wa agak heran kenapa dia tak kisah si Kecik menyusu dia.

Sekarang Kecik dah besar, agak mengejutkan pada suatu hari, NJ ternampak Latte cuba mengawan dengan Kecik walaupun Kecik tu jantan!! Sekarang mereka dipisahkan. Jadi pada sesiapa yang bela kucing, ada tak jalan penyelesaian pada masalah NJ nih? Atau ada sesiapa nak pinjamkan kucing betina kat Latte utk sementara waktu?



Latte mok




Si Kecik

5 comments:

Abang Long said...

Cuba rujuk pada pakar bela kucing - Kak Sri Diah. Dia ketua wartawan dan novelis.

NJ@goboklama said...

Abg.Long, tx for cadangan :)

Anonymous said...

spay atau sunatkan. hilang masalah dan gaduh sbb territorial dan miang nak mengawan

Anonymous said...

huahuahua!!!aku dah kata dah..si latte tu gay!!hahahhahahahahaha..
weh..kat kolej ko kan byk kucin betina..sapu je la..
kucin jantan nih kalu dh start nak mengawan..tak bleh tahan2 dah..kang mati beragan plakss..huhuhuhuuuuu..

aku la..

NJ@goboklama said...

mis anon, ceh! :p

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails