Pages

Thursday, September 23, 2010

1 Syawal 1431 Hijrah

NJ balik Kelantan 4 hari sebelum 1 Syawal.  Peliknya rasa, macam kali ni tak ramai yang pulang beraya di Kelantan kerana jalan tak jam teruk seperti biasa.  Raya ke dua dah bertolak balik ke KL, pecah rekod pemanduan kali ni hanya makan masa 6 jam, mungkin kurang kereta di jalan raya, heheh... Lepas rehat-rehat di rumah, bertolak pula ke BP.  Hari-hari seterusnya dipenuhi agenda jalan-jalan dan makan-makan.  Tak banyak le snap gambor, kalau ada pun, tak diluluskan badan penapisan.


Tema Arabian Night kat umah kakak Long ku, atas permintaan Mak yang nak tengok anak cucu pakai jubah pemberiannya.  Woh malam tu satu BP bergegar kami keBABOOM dengan mercun, NJ hampir-hampir cedera dek mercun itu juga, ish, nyesal pulak main sekali...


Pertandingan budak-budak nakal, hihih...

Agenda lain yang tak kurang pentingnya adalah melayan kanak-kanak comel ini, rimaslah mereka disolek dan didandan untuk diambil gambar, Sofea dan Adah..

Until then, salam...

3 comments:

Mak Su said...

cantiknya tema arabian nights :)

pB said...

cuti panjang sebelum raya. Tu yang buat jalan raya tak berapa jem.

satu lagi petua kalau tak nak sangkut semasa balik beraya ke Kelantan

bertolak awal pagi , kira sahur atas kereta. Insyaallah , perjalanan hanya akan ambil masa 6-7 jam sahaja.

NJ@Goboklama said...

Maksu, layannnn....... :)

PB balik kelate ke raya?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails