Pages

Friday, February 18, 2011

Serian

Sempat ke kampung isteri abang sepupuku di Serian.






































Model-modelku...

















Arif & kawan-kawan





















I was here 8 years ago, spot me, spot me!!
















Sempat naik bukit ini lagi..


















Spot me, spot me!!




















8 tahun lepas, kami panjat bukit ni untuk lihat pokok lada hitam & padi bukit yang ditanam di situ. Malangnya atas faktor kesihatan, pakcik & makcik sudah tidak mengusahakannya lagi, dan kawasan tu sekarang ditanam pokok rambutan dan durian.  Berangan nak explore lebih jauh, but sadly... my legs suddenly gave out on me... sudah tua lorrr.....

There're tooooo many things left unexplored in Sarawak, can't wait to be back again.  For the time being...

Aahh, bliss.........





3 comments:

MULAN said...

antara 2 yg bertudung hitam tu kot..

Anonymous said...

sayangnya.. lada hitam tak ditanam lagi.. market komoditi lada hitam adalah mahal sekarg sbb india punya hasil jatuh akibat pokok peyakit.. macam koko jugak lla

NJ@Goboklama said...

Mulan, betul lah tu. Sedih woo tengok gambar lama, masa kulit masih tegang & molek tak terbakar dek matahari, huhuhu...

Anon, seriously? Sy nk jadi pengusaha lada hitam lak pasnih, heheh... :D

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails