Pages

Tuesday, April 12, 2011

Ikan Patin Hype

Makan ikan patin kena bayor RM13,000.00???  Mak oooiiiiiii, tak sanggup eh NJ nak bayor beribu-ribu hanya untuk makan ikan patin.  NJ rasa ada banyak lagi ikan yang sedap-sedap kat Malaysia ni kalau nak dibandingkan dengan ikan patin.  Tak payah la susah-susah nak jalan jauh-jauh hanya untuk makan, pastu terduduk bila kena bayor mahal-mahal, dan seterusnya menjadi kenangan terindah dalam hidup.  Kalau ikan patin tu sedap sangat, kenapa penduduk negara lain tak heran sangat dengan ikan ni? 






















Eh, silalah, silalah ambik ikan-ikan ni, bergolek-golek jer kat dalam air tu, takde orang pun nak tangkap bawak balik masak tempoyak.

1 comment:

MULAN said...

terkejot kan, mahal gila..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails