Pages

Thursday, May 26, 2011

Wajah-wajah Sibuan...

Pulau Sibuan dan air nan biru, oh aku rindu.....

Herman yang selalu menolong kami setiap kali ke sana





Kali pertama cuma Herman dan abangnya yang datang
Kali kedua, Herman dan 5 orang
Kali ketiga, Herman dan 1 kampung datang serbu kami, hahahahh...

Dulu setakat bawa makanan dan beri mereka makan dah cukup, sekarang apa2 pun berduit, sebiji kelapa RM2, sorang kena bagi sekurang-kurangnya RM1, sewa sampan dulu RM4 dah naik RM10.  Rasa belas dan kasihan juga pada mereka, tapi bila dikerumun begitu setiap kali datang, privacy yang kita mahukan tak akan ada lagi.  Mereka akan berlonggok depan kita dan melihat apa yang kita lakukan setiap masa tanpa jemu, agak segan juga nak bergumbira di sana sekarang....

Dah ada buai lah!

Yeayy, Arif berjaya kali ni!

Coral yang dah tak sempurna bentuknya, sayang.........


Ah, paniknya setiap kali tengok mende alah nih!!

Colourful garden

Big swimming pool for us


and just us, yeayyy!!!!
















Arif dan menate angkat




















Time to go home.....
entah bila akan berjumpa lagi....

5 comments:

aNIe said...

Bestnya NJ... cantik sungguh airnya... begitu juga dengan khazanah di dalam laut tu...

NJ@Goboklama said...

Ye Kak Anie, buat NJ rindu nk ke sana semula setiap kali lepas pulang....

MULAN said...

best nya nj...!!! seronoknya...

NJ@Goboklama said...

Mulan, kalau tk seronok, tk mgkin NJ dtg lagi &lagi & lagi... ;D

.:HalogAmora:. said...

gosh! damn beautiful!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails