Pages

Monday, September 05, 2011

1 Syawal 1432 Hijrah ~ 30 Ogos 2011

Apa khabar semua lepas balik beraya?  Perut ada ok?  Kepala ada ok?  Mood ada ok?  Maklumlah nak sambung kerja semula pada yang bekerja selepas lama bercuti, mesti malas tahap gaban kan?  InsyaAllah ikhlaskan aje hati tu, gerenti takde masalah.  Jom layan gambor raya, yeayyy!!

Tema pink le kunun, ada gak yg lari konsep, hikhikss...
Eeeeiiii syedapnya kek Acik, nak sket...
Hadiah daripada yang tersayang...
Ini juga daripada yang tersayang si bulatku..
Cak!!
Miowww, so cuteeee.....






Aktiviti-aktiviti lain adalah seperti biasa, bersalam-salaman, bermaaf-maafan, berkunjung ke rumah handai-taulan, makan-makan dan yang paling best adalah melayan bebudak kecik nih....


Arif & Pia
Awww, so sweeet......
Budak-budak nakal, heheh..
Afia

Alolololoooooo, tomei!
Main apa tu?


Tengahari 2 Syawal dah bergerak ke KL, jem juga jalan rupanya di hari raya, alhamdulillah sempat sampai rumah dan bergegas ambil teksi ke Skypark.

Balik puasa aritu tak dapat nak minum, kali ni bantai 2 cawan, hahah!

Langit Kelantan yang nampak meriah setiap kali musim raya, dari atas dah nampak percikan-percikan bunga api di sana-sini.  Rupa-rupanya jualan bunga api dibuat secara terbuka walaupun di pasar malam.



Mintak ampun Mama.....



Selamat Hari Raya, makan berpada-pada tau!  Tengok Arif tu, pakciknya kata baru raya pertama perut dah tumbuh semula.  Sian Arif, kecik ati dia sampai nak enrol Fitness 1st, muahahahah!!

3 comments:

gina marna said...

Selamat Hari Raya & Merdeka...meriahnyer keluarga NJ :))

NJ@Goboklama said...

GM, alololoooo....lamanya tk jumpa, rindu ke awok tau! ;D

MULAN said...

wallaaaa.. pink gitu.. seronoknya raya..!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails