Pages

Thursday, July 12, 2012

Kalendar Cuti Sekolah 2013


Lip-lap, lip-lap dah pun masuk bulan 7, sekejap je masa berlalu kan? NJ pun macam biasalah takde kerja carik kerja kan, di bawah ni NJ sediakan jadual cuti umum sekolah untuk tahun 2013 & tak lupa juga tekaan NJ untuk cuti persekolahan yang NJ taktau boleh digunapakai ke tidak, hihih.... Kalau terbooking tiket pada tarikh yang salah, risiko tanggung sendiri ye? ;p

1/1/2013:            Tahun Baru 2012
24/1/2013:          Maulidurrasul 
27/1/2013:          Thaipusam
10 -11/2/2013:    Tahun Baru Cina
1/5/2013:             Hari Buruh
24/5/2013:           Hari Wesak
1/6/2013:             Hari Keputeraan YDPA
5/6/2013:             Isra' Mikraj
9/7/2013:             Awal Ramadhan
25/7/2013:           Nuzul Al-Quran
8 - 9/8/2013:        Hari Raya Aidilfitri
31/8/2013:           Merdeka
16/9/2013:           Hari Malaysia
15 - 16/10/2013: Hari Raya Aildiladha
3/11/2013:           Deepavali
5/11/2013:           Awal Muharram
25/12/2013:         Hari Krismas

Di bawah ni pula adalah cuti sekolah yang NJ agak-agak tarikhnya: 
** Pembetulan akan dibuat selepas takwim cuti sekolah dikeluarkan secara rasmi.

Cuti sekolah 2013
9 - 17 Mac                         23 - 31 Mac                      
25 Mei – 9 Jun                   
24 Ogos – 1 Sept             7 - 18 Ogos    
9 Nov – 1 Jan                  16 Nov - 1 Jan

Wallahua'alam....... maafkan NJ sekiranya jangkaan awal tersasar jauh, hihi....

  

My only obligation is to keep myself and other people guessing ~ Jude Law

3 comments:

m.u.l.a.n said...

waahh.. tqs for sharing.. tp sbb keje hubby yg tak menentu, kadang terpaksa amik cuti time budak sekolah..

NJ@Goboklama said...

Mulan,sharing is caring,tapi NJ tk pasti yg cuti sekolah tu sbb 1 Jan taun depan jatuh hari selasa, mgkin kiraan NJ salah pulak nanti, naya je... hihih.....

Anonymous said...

time raye cine tu dak sekolah cuti brape lame ?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails