Pages

Sunday, September 01, 2013

Telur Kayu

"Yang, saya pelik la, mana ek telur pindang yang saya beli aritu? Hilang laa...."

"Entah, aritu nampak ada atas meja makan.."

After two days....

"Mama, siapa beli telur kayu yang baru tu?"

LOL!!! "Arip rupanya yang amik telur pindang mama?" LOL!!!

Rupanya Arif dah amik telur pindang atas meja makan tu & display cantik-cantik dengan koleksi telur hiasan dia dalam almari, wakakaka!!!

Unik kan coraknya?

2 comments:

aNIe said...

Salam NJ...Salam Syawal... Hmmm... memang macam telur kayu lah...bukan arip je boleh konfius...akak pun boleh tau...

Telur pindang feveret hubby akak

NJ said...

Salam Kak Anie, lama tak jumpa Kak Anie kan? Moga Kak Anie sihat sejahtera hendaknya selalu. Telur tu cantik kan? Memang asalnya nak makan tapi sebab hilangnya lama, maka telur tu pun busuk & takleh makan, hihih..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails